förkyld..

2009-04-05, 18:29:19 / Kategori: Allmänt
det blev en rätt nice helg ändå, :) jag, sandra, rickard och alex drog till hedemora å kika runt lite, men det orkar jag inte skriva om, kanske senare idag. jag har iaf, fått halsfluss (?) efter att ha varit ute så mkt den här helgen, x)) kan knappt äta å det gör världans ont, mina halsmandlar har svält upp så pass mkt nu att det bara är en liten springa, och när man ska svälja så får man kväljningar. Väldigt synd eftersom vi grillar idag, men det ska nog gå endå, :)
Idag har jag legat i sängen mäst hela dan , och druckit mängder med te, får hoppas att det blir bättre tills på tisdag iaf, då vi har syslöjdsredovisning, inte så kul att sitta å hosta å prata konstigt då, jag hoppas på det bästa iaf.

nej nu ska jag ner å kolla hur de går med maten, känner hur magen drar ihop sig, :)

pusss evelina.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?