gomorron.

2009-04-23, 10:54:43 / Kategori: Allmänt

orkade inte gå upp när pappa väckte mig idag så det blev ingen skola. Vaknade nyss och snart ska jag sätta mig i solen och plugga tror jag. Men först måste jag berätta lite av en sjuk dröm jag drömde inatt:

Jag var jättesjuk och skulle till doktorn och kolla vad det var för fel, och heltplötsligt började dom sticka sprutor i mig, ÖVERALLT! och jag bara skrek och grät, sen när jag väll kom hem så hade jag stora hål i kroppen och det rann en massa saker ut ur dom, (blod/var?) jätte konstigt iaf. sen skulle jag äta, och så kände jag hur det bara kräla i munnen, så jag spottade ut maten och då var de masssa svarta skalbaggar och sen såg jag hur maten blev till skalbaggar, sen så hade en skalbagge typ "fastnat" i halsen och den gjorde så jag kräktes hela tiden.   x)))))))))))) sjukt konstig!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?