sjukan.

2009-04-07, 12:47:08 / Kategori: Allmänt
var till distriktan igår, och idag blev det säters sjukhus, fick en rätt otäck läkare, han lukta svett!, iaf så titta han i halsen på min, lyssna på hjärtat och kände på mig lite här å var, kändes inte bra kan jag lova, sen blev de provrummet, trodde de skulle sticka mig lite enkelt i fingret men nej fan, stack in en kanyl i armen, gjorde inte så ont som jag trodde men ändå :) hon fyllde iaf två såna där små flaskor, sen blev det att åka hem igen, göra oboy med grädde, och sätta sig vid datorn, snart ska jag ut i solen :))

På torsdag är det påsklov, och nu är äntligen solen här, och det värkar som den stannar, ronja har iaf lovat mig att vi ska samla ihop ett gäng och grilla lite :D härligthärligt!  blir nog och vara ute mycket nu på påsk. Oah jag lär ta å be pappa fixa cyckeln, ska spraya den rosa och nu när solen tittar fram kanske det är ett passande väder för att göra det, :) nej men nu ska jag gå ut i solen med en bok å mysa lite :)

evelina.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?