solen och värmen är här och jag tror den stannar.

2009-04-27, 19:18:11 / Kategori: Allmänt
hejhej, snart är det sommar, hur bra känns inte det då? jo grymt bra. Nu har allt börjat blivit grönt och värmen och solen är här. Jag känner hur det pirrar i hela kroppen när jag tänker på sista april, skolavslutningen och hur kul vi ska ha i sommar, jag läntar så mycket.
idag var det en rätt kul dag i skolan, inte så mkt plugg och jobbiga lektioner. Fast KP flippa ut totalt på matten ( tror jah?) men det var bara kul x)) jag slutade 20 i 2 idag och fick vänta på sandra i 20 minuter innan vi drog till sibylla och köpte glass, mums! sen blev det borlänge, men efter en timme blev sandra hämtad av sin mamma och jag traska ner och köpte jordgubbar och en dricka och gick till bussen,  och det var verkligen inte trevligt att åka buss, varmt och kvavt, riktigt otäckt varmt! :) men nu är jag hemma och ska snart ner och äta grillat :DD

har inte vart så aktiv här su nu tänkte jag skriva lite om helgen,

Fredag: åkte till gustafs och "parta" lite med alex, ronja, adam, rickard, oskar, effe och rasmus, riktigt skojj. Lyfte även upp en glasflaska som sprack i handen, mitt finger skärdes upp en bit och jag blödde, rätt mkt för de lilla såret, haha: Kvällen blev iaf grym.

Lördag: jag och ronja åkte till säter och träffa johan, simon och jacob, va rätt segt och vi satt bara vid banan sen kom farfar och hämta oss. Sen när jag kom hem umgicks jag med mina syskon, riktigt skojj, blev att spela med andra ord, hoppa stuttsmatta och snurra runt ute på gården, dunka även jätte mkt musik :)

Söndag: fixade jag  med cycklen hela dagen, den ska nämligen blir rosa, :D och sen ska det bytas lite grejjer. sen sova, redigt trött.

kram, evelina.

alex

MEN RIKARD STAVAS INTE MED CK HUR SVÅRT KAN DET VARA OCH FATTA ?! ÅÅH



2009-04-27, 20:00:27 URL: http://alexanderdahl.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?