Soligt.

2009-04-01, 16:04:23 / Kategori: Allmänt

äntligen har solen kommit fram, och det har den vart hela dagen, gjorde skolan lite roligare faktiskt :), hade tyska glosor och sexualkunskapsprov idag men det va rätt chill endå, jag å robin å jakob garva iaf som fan hela dagen, riktigt skoj man har med det där killarna, iaf så ska vi skriva om kvinnorna från 1800 talet tills idag, så jag robin och jakob är i grupp, :D sjukt kul kommer vi ha. På matrasten drog vi ut i solen och blåste såpbubblor, vi gick till willys fast jag skulle inte ha något ville bara vara ute ett tag :) sen påvägen tillbaka mötte vi effe :) skojjskojj.
nu blire väll å sitta här ett tag å sen drar jag nog ut i solen en stund :) kanske tar lite kort, isf kommer det bilder sen :)

och ronja försök övertala din mami om stockholm ;)

hare! evelina.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?