soltorg.

2009-04-22, 17:52:56 / Kategori: Allmänt
som sagt åkte vi till soltorg idag, var rätt chill men inget för mig. Vet faktiskt inte vart jag ska gå, media eller estetiskt, men det lutar åt media :)när vi kom tillbaka till skolan hade jag en och en halv timmes hål, så drog med grabbarna och köpte glass på willys, och där satt simon och gjorde miner, lol härlig grabb, har vart väldigt fint väder idag också, skönt med lite sol nu efter vintern, men när blir de sommar? , guuud vad jag längtar efter alla sena nätter, värmen, fester i båthamnen och alla härliga människor, i sommar blir det nog även att åka moppe, får höra med pappa hur de blir ;D

och sen va det ju det här med skolanavslutningkläder, vad ska man ha på sig, ska man ens gå på avslutningen, får la se hur de blir ;))

evelina.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?