sommarlängtan.

2009-04-02, 21:55:22 / Kategori: Allmänt
idag blev de att åka till dahlander med 8.orna, det sög total men slapp, idrotten, svenskan, so:no och tyskan, sen när vi kom tillbaka till skolan så hade min klass 2 och en halv timmes hål, så då blev de å följa med sandra tills bussen, å sen bara sitta i tare lungt, sen hade vi två no lektioner, jag säger bara KP är galen, hahahah så härligt, blev "kondomrace" med min grupp som vinnare i think, de va iaf jag ronja simon och erik, :) sen blev de massa bus, såg även en kortfilm om hur viktigt det är att skydda sig os.v .
efter skolan drog jag å ronja till borlänge, så härligt varmt ute så vi köpte en glass, på me blrillorna och ut och sätta sig på "taket" på andra våningen med solen skinande i ansiktet, jag verkligen längtar till sommarn nu! :D

sen tog vi en buss som vi trodde skulle ta oss till gustafs, men vi hamna i säter, väl där drog vi in å köpte grejjer till en tårta, där ronja nosa rätt på jordgubbar, sen gjick vi till busshållsplatsen och åt jordgubbar :)
och ronja kommer juh med så klockrena komentarer:

ronja: *rotar i jordgubbarna och hittar bubbelplast* titta man fick med bubbelplast och skiner upp som en sol.
evelina: jordgubbar å bubbelplast, fyfan va tur vi har idag :)
ronja: tittar på en jordgubbe och stoppar in den i munnen men tar ut den lika snabbt och säger till jordgubben: oj va hårig du är, glömt och raka dig kanske, jag känner stubben!
evelina: ahhahahahahhahhaahhhaah x))))

sen klev vi på bussen efter en massa skratt :) sen väl hemma blev det och baka tårta, (bilder kommer sen) den va i alla fall mkt uppskattad :))

kramkram evelina.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?