:)

2009-01-12, 22:33:51 / Kategori: Allmänt
hejhej,
idag efter skolan åkte jag alex, adam och ronja till blg, vi käka på matpalatset å märkte att det bara va turkar som åt där xD.. så kul har vi, nä men sen gjick vi å satt oss på wayns å myste me latte, chai latte, å varm oboy,
sen blev det inte så mkt mer eller jo alex å adam leta prao å de sluta me att dom ska stå på max å lukta flott hela dagarna xD ahhahah
Jag å ronja har föresten redan hittat en prao plats eller jah vi ska fråga först,  det blir iaf på cross roads:) å får vi inte det blire porrbutiken lite längre ner på gatan ;) hahah vi är som vi är.

När jag kom hem hoppa jag direkt in i duschen, skulle igentligen blogga här å komma igen lite först men internet pajja å pappa skulle fixa det när han kom hem vilket blev för ungefär en 40 minuter sedan. kul nej verkligen inte..

men nu ska jag läsa lite noveller å sen sova så vi hörs väll :)

/ e

Anonym

men vadå lukta flott :O x) , haha man kan ju allfall få sommarjobb sen. mer än vad vi kan få på cross roads



2009-01-13, 17:55:00 URL: http://alexanderdahl.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?