hej :)

2009-01-22, 18:47:28 / Kategori: Allmänt
hej, idag efter skolan drog jag, alex, ronja och adam till bageriet å tjocka oss, mums!
sen drog ronja hem å vi drog vidare hem till alex i väntan på att mín pappa skulle komma å hämta mig :)

Sen i bilen får jag höra att min bror emil typ släckt en brand hemma vid oss, helt sjukt!  det va iaf såhär att imorse bärde pappa ut en hink med aska å glöd från kaminen å ställde i garaget, å sen hade det på nått sätt tagit eld i nån underlaggssak eller nått så det börja brinna jättemkt å sen när farmor kom så gick min bror ut å såg att det brann så han sprang in å hämta vatten å släckte det, å hade inte han gjort det hade hela skiten typ panga eller nått för vi har massa crossar å båten å fyrhjulingen där + en massa bensin å då hade inte blivit bra, så min bror är typ en hjälte för pappa nu xD hahahhaahha aja :P

Och nu sitter jag å skriver en uppsats om graffiti, det är verkligen jätte tråkigt, men sånt som måste göras om man vill ha bra betyg, ska även göra en massa matte men de får bli nån annan dag. :D

/ E

sb

skriv mer eve! :-)



puss



2009-02-03, 22:06:43 URL: http://sandraebacklund.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?