drog till,

2009-06-10, 17:10:08 / Kategori: Allmänt
säter med Alex igår efter mycket om och men, kul var det iaf. Vid säters camping var det en äcklig peddo gubbe som tog kort på alla och anklagade oss för saker, jag vill anmäla han, NU! Poliser överallt var det också. Iaf så drog vi till ok och köpte godis och sen till den jätte stora gungan och gunga så man nästan flög av. Hanna skrek och jag och Julia skratta som fan, hehe. Åkte moped med jocke hem, och var hemma vid ett. Det var iaf en riktigt kul kväll.

Duschade nyss, skulle stänga locket på schampoo flaskan och så sprutade det schampoo i ögat på mig, attans vad ont det gjorde. Hahahhaha.
Nej nu ska jag göra mig klar inför ikväll, har lite planer med de är inte så säkert på att det blir av.


/evelina.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?