cancer av oralsex.

2009-03-25, 12:48:26 / Kategori: Allmänt
jag vet inte om ni har hört det men nu kan man tydligen få cancer av oralsex.Forskare har tydligen kommit fram till att den kan finnas cancer "bakterier" i kalaspuffen eller på snoppen, som genom oralsex kan föras över till munnen så att man får cancer, jag tror dock att det inte är så stor risk för det, för hur många går runt med cancer på snoppen lix x))
det är samma sak, om man eldar inomhus med ved så bildas det cancer i luften, men det tror jag knappas för min pappa har eldat med ved sen han var liten å samma för mig, det är bara fuffens å folk vill få oss oroliga, spela roll :)

tjingeling evelina.

alex

Jag trodde ärligt att du visste att cancer framkallas av högre stråldoser som har ett typiskt linjärt samband mellan dos och cancerbenägenhet. Detta samband förutsätter emellertid i övrigt något så när konstanta omständigheter. Andra utlösande faktorer kan vara kemikalier, virus, nötning, retningstillstånd samt immunologiska eller hormonella förhållanden. De olika typerna av faktorer samverkar för det mesta i en större eller mindre omfattning då cancer uppstår och utvecklas. Bakterier förorsakar i sig inte cancer. Däremot ger en del retningstillstånd med bakteriellt ursprung underlag till cancer, men detta kan förindras med hjälp av selen,vitamin A;B5 samt B6. Om man håller sig till en fettsnål kost minimerar man risken för cancer i tarmen :) Yes jag har Kersin i NO och Grete i Svenska.



2009-03-25, 21:54:16 URL: http://alexanderdahl.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?