melodifestivalen.

2009-03-01, 16:25:32 / Kategori: Allmänt

de blev å kolla på melodifestivalen med alex å ronja, och det blir juh bara sämre å sämre. Sen när vill man ha med dansband å operasångare i melodifestivalen?, nej usch. Vi röstade ia alla fall på star pilots flera gånger x).

efter melodifestivalen blev det å se på tv, baka marängsmet å dricka lite :), vi sa även att om ronja smsa å fråga johnny (piercare) om hon fick basta med en piercing som är 8 dagar gammal så skulle hon göra det, men hon banga endå så det blev bara jag och alex som basta :).. När vi setat i bastun ett tag så skulle vi ut i snön och alex sa till mig: ramla inte nu eve å jag bah : nejdå! sen närt vi var på väg in så halka jag såklart x)) hahah. Sen vi två skulle vi gå å lägga oss det funka väll i en timme ungefär sen börja alex å ronja skratta om en film de sett å tro mig de slutade inte prata och skratta om den precis  men efter ett tag blev de tyst å man fick sova sen vid två idag blev de å åka hem.
kul kväll iaf :)

kramkram.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?