så jävla matt.

2009-03-16, 22:43:24 / Kategori: Allmänt
vet inte var jag ska börja, men iaf,  du går och klagar på att alla hackar på dig och din pojkvän och säger att du mår dåligt över det, vafför i hela helvete går du då och trycker ner andra, det är så jävla idiotiskt, du går runt å kallar folk för horor å bitchar  och fjortisar. Och det verkar tydligen få dig att må bättre? varje gång du ser mig får man höra komentarer om hur ful och äcklig man är, jag säger bara en sak, det är bara patetiskt. varje gång man ser dig skrattar man bara inombords, för det du säger till mig, det skiter jag fullständigt i! Men måste bara säga att får jag höra din tillgjorda fjortisröst en gång till vet jag fan inte vad jag gör,.
du är helt enkelt så jävla tillgjord med ditt superblonda hår, minimala kjolar och dina jävla o my god hela tiden så det är inte sant, och du kallar mig hora..

lycka till i livet bruden ;D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?