så jobbigt.

2009-03-30, 20:52:43 / Kategori: Allmänt
gud, skolan börjar bli så attans jobbig, man orkar helt enkelt inte hänga med, imorgon har jag so prov, å på onsdag sexualkunskapsprov. Jag vill verkligen bara lägga mig i sängen å sova hela dagarna.
idag hade vi en rätt chill dag en då, å sen hade vi syslöjd och bild på slutet, redigt skönt. sen vid tre drog jag och ronja till borlänge å kika runt på kupolen lite, sen så fort jag klev innanför dörren blev det å dra till torsång å käka pizza med pappa å nina, å självklart kommer det typ tusen moppekillar å så känner man igen flera st av dom, bice va pinsamt det va, sen så har jag å ronja pratat om en stockholmstripp snart men det kanske inte blir, men hoppashoppas! :)

nu sitter jag här å lyssnar på när min bror spelar idiotiska spel på mobilen å skit, så väldans irriterande, och jag som borde pligga till proven i veckan, skriva klart min deckare, och hoppa in i duschen! attans :P

kramkram evelina.

ronja

haha de vart lite pinasmt där när alla moppekillar kolla på dig ;) haha

hah btw. de är första gången jag kommenterar på din blogg, STOLT ! x)



2009-03-30, 21:02:23



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?