superr..

2009-03-19, 18:51:59 / Kategori: Allmänt
hejhej,
blev inge skola idag, jag är helt enkelt för trött å grinig. Har verkligen vart sur hela dan, men vädret har fått mig lite gladare :) Bakade iaf muffins idag, haha blev rätt äckliga faktiskt. Värdelöst recept, skller vi på x))

imorgon blir det nog skola iaf, sen ska nog jag å ronja in till borlänge å köpa lite piercingar till min septum. GRYYMT! haha sen ska vi väll förbi kupolen en snabbis, eller iaf jag.
På kvällen blir det nog å dra till prästen, men vi får väll se hur de blir, jag hoppas att vi kommer göra nått iaf, är sugen på det. Vi får hoppas på att det blir en superr härlig kväll iaf,. 
:D sen på söndag blir det å dra upp till mamma för hon har fyller år i helgen, ska bli skönt å få va där uppe lite, jag träffar dom allt för sällan.

xoxo evelina.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?