kärlek.

2009-03-13, 17:49:20 / Kategori: Allmänt
man kan nog bara gråta en viss mängd för en person, det tar bara lixom stop å man kan inte gråta mer även om man vill,  alla tårar är redan förbrukade, att älska måste nog också ha en gräns, man älskar nån så mkt tills det inte går att älska mer,  jag hatar det. för när man älskar nån så mkt blir otroligt sårbar, som man sliter ut sitt eget hjärta å bara väntar på att nån ska krossa det.

Kan alla älska? kan alla få uppleva det som så många gör, att få kärlek, att ge kärlek?
Alla borde få den chansen. Man säger kärlek är skit och att man aldrig mer vill bli kär när ett förhållande bryts eller att den man älskar sviker en, men senare när man har kommit över det inser man att de inte va så dåligt endå, allt har väll sina bra å dåliga sidor, Och ibland kanske det helt enkelt inte funkar. Men vad ska man göra då?

Jag vågar inte älska, vågar inte visa mina känslor, jag vågar inte bli sårad igen. Men jag kan väll inte bara sluta försöka för det, för de kan väll inte bli sämre. Jag har gjort fel, men jag har lärt mig av mina misstag och försöker att aldrig göra om dom. Förs nu märker jag att man inte alltid kan få allt som man vill, förs nu har jag insett att jag inte behöver känna fjärilar i magen å massa sånt. Jag får kärlek varje dag, av min familj och av mina vänner. det är jag evigt tacksam för. att det finns någon som stöttar å förstår är något som jag är obeskrivligt glad över. Utan er skulle det inte fungera, att ni stöttar och ger kärlek när nått går fel är allt jag behöver, det får mig att leva.            tack. <3

xoxo evelina



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?