Hej.

2009-05-02, 16:21:22 / Kategori: Allmänt
Jag är verkligen grymt dålig på att uppdatera, orkar helt enkelt inte ska bli ändring snart. Sista april blev iaf bättre än vad jag trodde, kvällen började med grillning hemma hos sandra, riktigt gott, sen blev det å dricka och lyssna på musik, sen drog vi oss till skolan, där vi träffade natta, oskar linusoch rasmus. kanske var fler men jag minns inte, riktigt kul kal jag bara säga, när nästan alla åkt hem drog vi oss till den nästan utbunna brasan, där anders satt så då prata vi med han, sen gjorde vi inte så mkt mer, eller jo ronja ringde niklas, men när han kom drog jag och alex :D jag hade iaf fruktansvärt kul, :D Igår va vid alex och chilla lite, men vi drog hem vid 12 :P efter den här helgen har jag blivit sjuk igen, men det vare värt! :)))

kram.

alex

ge dig och va så elak :)



2009-05-04, 20:26:00 URL: http://alexanderdahl.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?