hur är det med vädret igentligen?

2009-05-10, 15:17:32 / Kategori: Allmänt
helt knas tycker jag, bara regnar och blåser, hallå vart tog solen vägen? uscha!
såg en grym film igår, taken. jätte bra film och jag rekomenderar den. somna på soffan igår och vakna sex i morse och gick upp och la mig. ;D har inte gjort ett dugg idag, men jag ska städa rummet snart och sen ska jag nog måla lite, kanske kommer upp en bild sen på något jag målat, får se hur det blir. Imorgon är det skola igen och jag är taggad för bild och syslöjd, slutar 20 i 2 imorgon så kanske blir att åka till kupolen en snabbis får se hur jag orkar jag har så mkt läxor. Men jag måste verkligen kolla avslutnings kläder. Jag vet vad jag vill ha med inte om det finns kvar på kupan. hehe.

/evelina.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?