13:23.

2009-09-17, 13:28:46 / Kategori: Allmänt
hade verkligen brist på rubriker. vaknade för någon timme sendan, verkligen skönt med sovmorgon. Funderar på att gå ut en sväng eller städa rummet.. har verkligen tråkigt om dagarna när man inte är i skolan men imorgon blire full rulle så det är nice! GUD vad jag längtar till praoen vecka 42 -42 tror ja att det är, jag och ronja ska ju praoa på crossroads igen och de kommer blir så galet kul :D
imorgon blir det shopping iaf och jag har kikat på några ricktigt snygga skor som ska få klämmas in i garderoben, gillart :) nu ska jag bläddra lite i hm katalogen (blir beställning snart) så hörs vi sen.

/puss.

DAHLI! :-D

fail att du publicerade inlägget 13:28, haha !



2009-09-20, 23:05:12 URL: http://alexanderdahl.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?