sjuk ...

2009-09-16, 18:35:09 / Kategori: Allmänt
som bara den.. markus, dennis och krilles fel som släpa ut mig på stan mitt i natten! :D hahah har vart hemma från skolan i några dar nu, blir nog hemma imorgon med, inge kul att gå och snora, nysa och hosta hela tiden X) har levt i min säng och vid datorn med te och nässpray de senaste dagarna.. men på fredag och i helgen ska jag rycka upp mig, FÖR DÅ BLIRE PARTY! och nu är det min tur att få ha det roligt, jisses jag längtar redan, ska in och sola och shoppa på fredag, nya skor måste inhandlas, även hårfärg och massa annat. Måsta göra en uppfräshning i min garderob nu till hösten/vintern.. stora stickade tröjor och halsdukar kommer jag garanterat bo i nu på hösten, åh vad jag älskart! :) nej nu ska jag fixa klart svenska läxan, hörs senare.

/puss.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?